Weer richting NL - Reisverslag uit Montañana, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu Weer richting NL - Reisverslag uit Montañana, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu

Weer richting NL

Door: telu

Blijf op de hoogte en volg TeLu

20 April 2012 | Spanje, Montañana

Donderdag 19 april
Vertrokken van Toledo en naar Cuenca gereden. Een ontzettend leuk stadje, geplakt aan de rotsen. Erg leuk, ware het niet dat de winter hier net is begonnen!
Dus toch maar weer snel de warme auto in…
Heel veel arenden gezien.
Doorgereden richting Zaragoza via witte weggetjes, weer door een bergland. Blijven verbaasd over de uitgestrektheid en verscheidenheid van de natuur. Hier is nog ‘echte’ natuur!
Kwamen toevallig langs een kleine ‘Grand Canyon’, indrukwekkend, daarna door enorme rotsformaties, toen uitgestorven moeras-achtige hoogvlaktes met wat bijna lege vervallen dorpjes, weer over een pas met sneeuw. Hebben op de hoogvlakte geslapen.
Gaan vandaag misschien naar Frankrijk en hebben dan geen internet meer in de camper. Geen simkaart voor onze dongel.
Dus volgende week zijn we niet of moeilijk te volgen

• 20 April 2012 - 21:20

Yvonne:

Oh, dan meld ik me nu gauw, voordat jullie in Frankrijk zitten en niet meer te bereiken zijn.
    Inderdaad enorm wilde natuur vol afwisseling! Wat een enige belevenissen. Ik wens jullie een goede reis verder en nog wat zonnige warmte ....

• 21 April 2012 - 09:40

WiMi: