Eerst "rust", dan verkenning Grenada - Reisverslag uit Madrid, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu Eerst "rust", dan verkenning Grenada - Reisverslag uit Madrid, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu

Eerst "rust", dan verkenning Grenada

Door: telu

Blijf op de hoogte en volg TeLu

13 April 2012 | Spanje, Madrid

Dinsdag 10 april en woensdag 11 april
Toen we in het hotel boven ons uit de luidspreker bingo hoorden, wisten we dat het tijd werd voor ons om verder te trekken…
Toch was het heerlijk om een dagje onder de palmen uit te kijken over de Middellandse Zee en niets te doen, wat te lezen en klusjes te doen.
We hebben weer gereden door bergland, dat ineens een hoogvlakte wordt en daarachter weer nieuw bergland. Heel grappig.
Weer een stadje aan een kloof (Alhama de Grenada), nu niet toeristisch.
Nu zitten we wat verder richting Granada weer aan een meer, dat ons doet denken aan de serene Finse meren, zelfs met dennenbomen. Alleen de dorre grond en de andere vegetatie is anders. Het is hier heerlijk rustig, dus hier kunnen we ons zeker ook voorbereiden op de nieuwe indrukken die Granada voor ons in petto heeft.

Donderdag 12 april
Eigenlijk te laat aangekomen bij de camping nabij Grenada, ik was moe en had honger, met bijbehorend humeur…
Maar gauw een kant-en-klaar maaltijdje gekocht.
Lum wilde naar een Flamenco-voorstelling, ik voelde er niet veel voor, ik verwachtte een bingo-achtig toeristisch gedoe.
We zijn toch gegaan en Lum had gelijk: we hoefden niet mee te klappen of te stampen, er werd niet iemand uit het publiek gehaald om mee te doen, maar er werd wel een mooie, opzwepende voorstelling gegeven.

• 13 April 2012 - 22:11

WiMi:

Heerlijke rust na de drukke pazen.
    Vakantie puur, met flamengo. Leuk.
    Wij denken nog graag terug aan de tangoavond in Buenos Aires, daar kregen we een etentje inklusief.
    Gezellig jullie berichten te krijgen.
    Groetjes. Miro

• 13 April 2012 - 23:51

Corrie Van Rijt:

ik hoop dat jullie dit bericht krijgen. Lees jullie verslagen met veel interesse en ben best een beetje jaloers.
    Geniet nog lekker en tot ziens in Holland.

• 14 April 2012 - 08:04

Joan:

Het gaat niet goed daar, Lum had gelijk!!!
    Misschien toch wel een beetje jammer? Want had je niet eigenlijk best willen zien hoe Lum uit het publiek zou worden gehaald en ............. enz.