Bergwandelen en rust - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu Bergwandelen en rust - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu

Bergwandelen en rust

Door: telu

Blijf op de hoogte en volg TeLu

09 April 2012 | Spanje, Torremolinos

Maandag 9 april
Vandaag een heerlijke wandeling van 4 uur in de bergen gemaakt, met een moeilijke afdaling met rolsteentjes, vooral voor Lum.
Op de top van de berg zagen we op een gegeven moment in het oosten de sneeuwtoppen van Sierra Nevada en in het westen de 2 spiegel-electriciteitscentrales, waarvan de één op honderd kilometer afstand lag en de ander nog veel verder. Wonderbaarlijk.
Daarna hadden we eigenlijk wel zin in een vakantietje!
We hadden van andere Nederlanders gehoord dat er een leuk strandje was vlakbij Torremolinos. Je moest dan een klein weggetje naar beneden en dan opeens had je een strandje voor jezelf.
Dat was niet ver weg, dus daar hadden we wel zin in.
In onze onnozelheid hadden we een soort Scandinavisch strandje voorgesteld, helemaal alleen voor ons.
Noujjja, we staan hier dus temidden van hotels, met een klein strookje zand voor onze neus en geen zwemstrandje. Het water is trouwens te koud…
We blijven hier maar even staan en gaan even bijkomen van alle indrukken, voordat we vrijdag weer in Granada moeten zijn.
We plannen daarom nu een paar dagen radiostilte…

• 09 April 2012 - 21:01

Joan:

wat lees ik nu: MOETEN jullie in Granada zijn???