Eindelijk internet in de camper. Op naar Cáceres - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu Eindelijk internet in de camper. Op naar Cáceres - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van TeLu Honhoff - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet in de camper. Op naar Cáceres

Door: telu

Blijf op de hoogte en volg TeLu

28 Maart 2012 | Spanje, Cáceres

27 maart
Ondertussen heel veel gezien in de mooie stad Salamanca.
Bleek later helaas de Vodafoon-winkel-computer kapot, dus op naar de supermarkt buiten de stad, boodschappen gedaan en nieuw tegoed op dongel de gezet.
Nu staan we aan een groot meer, dat maar half vol is, in een verder droge omgeving, met bergen op de achtergrond. Wel weer mooi en super rustig! Er kwam een enorme kudde schapen langs de camper, vooraf gegaan door schaapshond en gevolgd door schaapsherder. Deed me denken aan Pyreneeën vorig jaar.

28 maart
Alweer ontbijt met uitzicht. Zie foto.
Door het gortdroge landschap van Exremadura gereden, met verrassende afwisseling in een enorme vallei die wij de Spaanse Betuwe hebben gedoopt, omdat het vol zat met kersenbloesem.
Hoogvlakten en berglandschap (Sierras) wisselden elkaar ook af.
Staan nu in Cáceres, een leuk oud stadje met een 12de eeuwse muur. Weer een toren beklommen, goed voor onze conditie. Een gigantische plaza Mayor, waar we een heerlijk cerveza hebben gedronken.

• 28 Maart 2012 - 21:25

Anton:

doe de groeten aan de Marques ;)

• 29 Maart 2012 - 13:48

Ella:

Hallo Teets en Lum,
    Klinkt en ziet er goed uit allemaal.Morgen gaan wij met de groep van 9 vrouwen Madrid 4 dagen onveilig maken, nu maar hopen dat wij net als jullie ook lekker weer hebben hoeft niet eens zo warm te zijn.
    Goede en veilige reis nog , groetjes Ella.

• 30 Maart 2012 - 00:14

Hanneke:

Heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten. Op deze manier genieten wij een beetje mee.
    Veel plezier!!!